måndag 22 april 2013

Blog Love!

Med anledning av att det har uppmärksammats mycket näthat mot en del bloggare den senaste tiden har Lisa, som ligger bakom underbara bloggen Sockerrus, startat ett projekt som heter Blog Love och går ut på att sprida härlig positiv energi och kärlek mellan folk och fä inom sociala medier. Vilket jag tycker är en alldeles fantastisk idé! Denna värld behöver så mycket mer kärlek och vi människor behöver bli bättre på att hjälpa varandra, på alla möjliga sätt!

Jag tänker därför göra en yttepytte insats genom att dela med mig av 6 fantastiskt duktiga bloggare och deras bloggar som jag tycker ni ska klicka er vidare till och njuta av.
Dessa 6 är otroligt duktiga och begåvade bakare/dekorerare som jag ser upp till och ger mig så mycket inspiration och motivation i mängder till att baka och dekorera! En del av dem är faktiskt en av anledningarna till att jag börjat med detta ädla hantverk. Man blir varm i själen av att titta på och läsa om alla deras fina bakverk och recept och jag vill bara lära mig mer och mer inom tårtdekorering. De bjuder även på otroligt fina och påhittiga miljöer och fotografier på sina verk.
Så kika in och njuut en stund!


Sockerrus

Bakministeriet

The Caketress blog

Bakverk och fikastunder

Johannas tårtor

Call me cupcake!


Har ni några tips på andra fina bakbloggar får ni väldigt gärna lägga en kommentar i detta inlägget.
Jag vill gärna se så många fina bloggar som möjligt :)!

Kram Angelica
 

6 kommentarer:

  1. Åh, vad fint att jag fick vara med där bland dom stora tjejerna. Tack!:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart ska du vara där, du är otroligt duktig och jag älskar dina tårtor!
      Tack själv för fin inspiration :)

      Radera
  2. Hej jag vill gärna tipsa om min blogg som jag startade härom dagen är inte jätte duktig men jag tycker det är så otroligt roligt så välkommen in och lämna gärna en kommentar om du kommit in på besök det är alltid roligt.

    Pernillassweetcake.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tack fina du ♥ Det kommer lite sent, men det kommer med mycket kärlek :) Sitter och knåpar med Blog Love-inlägget som ska ut i dagarna och du har givetvis en läkning där :-)
    Tack ♥ Kram, Lisa

    SvaraRadera